dinsdag 25 augustus 2015

Beetje laat verhaaltje.....

In juli, jazeker, was de Tour de France en met een aantal spinsters van de twee Alkmaarse spingroepen hebben we meegedaan.
De Tour de Fleece!
Niet de 'echte' die van Ravelry, maar gewoon onze eigen met ons eigen blog. Helemaal leuk.

Eerder dit jaar hebben we met een stel spinners twee hele grote 'batts' gemaakt van door ons meegebrachte vezels. Elk van ons kreeg daar een stuk van om mee te gaan spinnen.
Ik heb het op de spintol gesponnen, terwijl de wielrenners hun wielen lieten draaien liet ik mijn tol draaien haha.
Daar kwam dit draadje uit.
Daarna op het spinnewiel getwijnd met een dunne wollen draad van Venne en ziehier mijn resultaat.

Misschien niet direct een gele trui, maar toch zeker een hoop lol. De foto is wat mat, in het echie een stuk levendiger :-)

4 opmerkingen:

Knutselpret zei

een hoop lol maar ook heeeel mooi !!!

Unknown zei

Het was erg leuk Tour de Fleece

Unknown zei

Heel leuk de tour de fleece eigenlijk mis ik het wel een beetje. Nou ja volgend jaar weer

Corrieneeltje zei

Hallo Marion, lang geleden dat ik op de weblogs was.
Op de creatieve markt in Hoorn kocht ik een spintol, zomaar zonder enig doel en nu zie ik wat een schitterend garen jij ermee hebt gemaakt.
Ook erg leuk om je header met mij zeer bekende foto's weer te zien :-))