woensdag 30 oktober 2013

Spinnen. Spinning.


Nou kan ik best een riedeltje spinnen en met kleuren werken lukt meestal ook wel, maar wat ik nu gezien heb!
Tijdens de LSD zat ik naast W. en W. had vorig jaar zulke prachtige batts gemaakt, ik was helemaal verliefd. Dit jaar zat ze zo'n prachtige batt te spinnen.......
Ik vroeg of ze die garens ook verkocht. "Natuurlijk", zegt ze, "maar jij kan toch ook zo mooi spinnen?"
"Ja, best wel. Maar iets van jouw garens weven of breien lijkt me helemaal geweldig", zei ik toen.
Een paar dagen later zag ik op FB dat ze klaar waren en heb ik ze van haar gekocht.
Inmiddels heeft ze ook een Etsy shop; Wendywol
I can spin a nice yarn and know my way with colours, but what I just saw! Well, a few weeks ago.
During the LSD I sat next to W. and last year W. made such beautiful batts, I was in love. This year she was spinning such a lovely batt.....
I asked her if she sells her yarn. "Of course" she said, "but you spin lovely too".
"yes, but weaving or knitting something of your beautiful yarn is something I would realy like to do", I said to her.
A few days later on FB I saw the yarn was all spun, and I bought it,
W. also has an Etsy shop by now; Wendywol.

En vandaag? Vandaag ga ik iemand leren spinnen op de spintol.
And today? Today I'm going to teach spinning at a dropspindle.
 
 
Fijne week allemaal.
Have a nice week everyone.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Das Garn sieht fantastisch aus ,willst du denn daraus schönes machen? Bin schon sehr gespannt es zu sehen.
Herzliche Grüße Patricia

Wilma zei

Inderdaad erg mooi garen!! Wat ga je ervan maken?

bommelmien zei

Wat een prachtig garen. Ik ga ook eens kijken in die Etsy shop. Natuurlijk bij mij ook de vraag: Wat ga je er van maken???? Het is ook een mooi weefgaren .
Groet, Willemien.

quilting Jeannet zei

En als jij ze niet gekocht had Marion waren ze naar Rockanje verhuisd....ze zijn echt geweldig!

Mascha zei

Mooie garen. Ben benieuwd wat voor moois je ervan gaat maken.
Groetjes, Mascha

Thea zei

mooie kleur veel plezier ermee.

gr thea

wolcreatief katy lambrechts zei

ik hou van je gesponnen kleurencombinatie!
groetejs
Katy